piątek, 21 kwietnia 2017

Canpol Babies - blogosfera

 Strefa Canpol babies zaprasza



         Firma Canpol babies wspiera mnie już od ponad 5 lat kiedy zostałam po raz pierwszy mamą, od tamtej pory korzystamy z produktów firmy i jesteśmy wraz dziećmi bardzo zadowoleni. 

                    

                     Dzięki mojemu aktywnemu udziałowi wśród społeczności na portalu http://canpolbabies.com/pl/ miałam tą przyjemność jako mama otrzymać kilka produktów dla moich maluchów do przetestowania. I do tej pory kilka jest ze mną ;). Zapraszam was serdecznie do społeczności Canpol, gdzie możecie zaczerpnąć mnóstwo ciekawych informacji, poszerzyć wiedzę o doświadczenia innych mam a także zaczerpnąć wiedzy bezpośrednio od specjalistów.

            

           Swoją przygodę z blogosferą zaczęłam w sumie rok temu, kiedy założyłam własny blog i postanowiłam zgłosić się do tej społeczności. Dzięki temu miałam okazje i ogromny zaszczyt przetestować butelki, które nie ukrywam bardzo się przydały mojej 1,5 rocznej córeczce ;). Gorąco zachęcam do zapisania się http://canpolbabies.com/pl/blogosfera a może to Wy będziecie testować produkty a ja z radością przeczytam Waszą recenzję. Canpol oferuje produkty, które każdej z nas pomogą zatroszczyć się i pielęgnować maleństwo na każdym etapie jego rozwoju.


 W tym miesiącu do testowania  zostaną wybrane mamy i blogerki, które przetestują wspaniałą Karuzelę "Piraci".





 Polecam gorąco wszystkim nie tylko mamom :)

1 komentarz: