niedziela, 7 maja 2017

 Blogosfera Canpol Babies




                    Firma Canpol babies wspiera mnie już od ponad 5 lat kiedy zostałam po raz pierwszy mamą, od tamtej pory korzystamy z produktów firmy i jesteśmy wraz dziećmi bardzo zadowoleni. 


             Swoją przygodę z blogosferą zaczęłam  rok temu, kiedy założyłam własny blog i postanowiłam zgłosić się do tej społeczności. Dzięki temu miałam okazje i ogromny zaszczyt przetestować butelki, które nie ukrywam bardzo się przydały mojej 1,5 rocznej córeczce ;). Gorąco zachęcam do zapisania się http://canpolbabies.com/pl/blogosfera a może to Wy będziecie testować produkty a ja z radością przeczytam Waszą recenzję. Canpol babies oferuje produkty, które każdej z nas pomogą zatroszczyć się i pielęgnować maleństwo na każdym etapie jego rozwoju.


 W tym miesiącu do testowania  zostaną wybrane mamy i blogerki, które przetestują wspaniały zestaw "Little Cutie".





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz