piątek, 28 lipca 2017

Testowanie pieluch Pampers


 Testowanie pampers pants

      Jakiś czas temu założyłam konto na stronie PAMPERS  https://www.pampers.pl/.  Bardzo fajna i pożyteczna strona, gdzie można uzyskać wiele ciekawych informacji, które z pewnością rozwieją wiele wątpliwości związanych z pielęgnacją maluszka.
     Na stronie  oprócz typowej wiedzy i ciekawych artykułów można również wziąć udział w organizowanych konkursach czy też testach.
          W poniedziałek zawitał do mnie kurier z ciekawą przesyłką. Otrzymałam pieluchy do testowania. Dla mojej małej to idealny prezent na teraz 😁.


         

        Do przesyłki dołączony był list więc szczerze mówiąc nie wiem czy to pieluszki za udział w guizie, który był organizowany na stronie czy też próbki pieluch do których się zgłosiłam. Nie mniej jednak pieluchy się przydają 😋. W pierwszym momencie myślałam,że to zwykłe pampersy zapinane na rzepy dopiero jak córeczka otworzyła paczkę zobaczyłam, że to pieluchomajtki dla mnie bomba bo akurat planowałam małej zakup takich pieluch. 

       Ogólnie patrząc z perspektywy wizualnej pieluchy są bardzo ładne i kolorowe. Sama gama kolorów jest przytłumiona czyli nie wyrazista czy też żywa. Materiał z którego je wykonano jest bardzo miły w dotyku, przyjemny a przy tym przyjazny dla delikatnej skóry dziecka. 


     



 Córeczka bardzo polubiła pampersy zauważyłam. Myślę, że to dlatego, iż materiał jest miły a poza tym są łatwe do zdejmowania gdyż  nie musi poszukiwać rzep i męczyć się z ich odpinaniem. Łatwo i szybko samodzielnie zdejmuje pieluchomajtki i jest to dla niej sama przyjemność. Dla mnie nie koniecznie są tego plusy i minusy w zależności jaki prezent znajdę w środku 😂.

        Przyznam szczerze mi bardzo przypadły do gustu zwłaszcza, że w nocy nie mam żadnego problemu ze zmianą pieluszki. Materiał jest bardzo delikatny dzięki temu bez problemu boki można rozerwać. Krój pieluch jest świetny bardzo dobrze przylega do ciała dziecka a przy tym nie krępuje ruchów. Zauważyłam, że podczas zabaw i pląsów mała ma uśmiech na buzi co mówi samo za siebie. Materiał jest przewiewny, nie powoduje odparzeń ani podrażnień na skórze. Dobrze utrzymuje zawartość i nie przepuszcza. Dodatkowym plusem jest fakt, iż każda pieluszka ma z tyłu tasiemkę, która pozwala na zwinięcie pieluchy w rulonik przez co zajmuje mniej miejsca i dodatkowo pozwala na szczelne utrzymanie w środku zawartości.


                   Mówiąc ogółem jestem zadowolona z tego testowania i gorąco polecam pieluchy.










23 komentarze:

  1. Właśnie takiej recenzji szukałam, jestem na etapie poszukiwania pieluszek najlepszych dla nas, gdyż za parę dni rodzi się mój drugi syn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że troszkę pomogłam :) Dużo radości życzę i samych wspaniałych chwil :)

      Usuń
  2. Dobrze poznać opinie na ich temat. Bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też korzystałam z Pamperów gdy moje dzieci były małe. Ogólnie byłam zadowolona ale miała bym kilka uwag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pampersy są bardzo dobre o ile nie wprowadzają coraz to nowszych ulepszeń :) bo to zmierza w odwrotnym kierunku

      Usuń
  4. Fajna ciekawa recenzja, rodzice mogą poczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :) MI akurat przypały do gustu.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Owszem aczkolwiek miałam jakiś czas temu testowanie innych pieluch z pampers ulepszonej wersji to zdecydowanie byłam zawiedziona. Najlepsze są stare wersje:)

      Usuń
  6. jestem dopiero przed wyborem pieluszek, ale wiele mam poleca Dada Premium i chyba od nich zacznę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem Dada są bardzo fajne i moje dzieci z nich korzystają od urodzenia i owszem nie narzekam zważywszy na fakt, że żadne z moich brzdąców nie miało kłopotów ze skórą.

      Usuń
  7. Moja kuzynka dla swoich dzieci wybiera te biedronkowe, podobno są świetne i tanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo dobre również je stosujemy i jak najbardziej jakość równie dobra a cena jeśli chodzi o różnicę to kolosalna, dlatego właśnie wiele mam woli Dadę :)

      Usuń
  8. Ciekawa recenzja. To jeszcze mnie nie dotyczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zdecydowanie odradzam pieluchy jednorazowe na rzecz wielorazowych. Nie dość, że wielorazowe wychodzą taniej, to jeszcze zostają dla kolejnego dziecka, no i nie zawierają tony środków chemicznych i poliakrylanu sodu, nie są wybielane chlorem itp. Polecam temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W obecnych czasach każdy woli wygodę dlatego też mamy kupują pieluchy pampers może to także wpływ braku czasu na głębszą pielęgnację malucha. Niestety wszystko robimy w biegu. Kiedyś więcej rodzin stosowało pieluchy wielorazowe ale to też ze względu na koszta finansowe oraz mniejszą dostępność do takich wygód :) Sama byłam wychowywana na wielorazowych i jeszcze jakiś czas temu opiekowałam się kuzynostwem to sama stosowałam u maluchów wielorazowych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne sa takie recenzje, a pampery to dobra marka.

    OdpowiedzUsuń
  12. My właśnie używamy tych pieluszek i szczerze powiedziawszy na chwilę obecną synek bryka, skacze, więc pieluszki przylepiane po bokach odpadają zupełnie. Co do pieluchomajtek testowałam też inne (DADA, ROSSMANN) - Pampers moim zdaniem najlepsze, najbardziej mięciutkie i najbardziej chłonne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Troszkę jeszcze nie moje tematy haha :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie szkodzi ;) zaobserwowałam :) i chętnie poczytam i skomentuje wpisy :)

      Usuń