piątek, 11 sierpnia 2017

Wella lakier i pianka -testowanie

Testowanie produktów WELLA

       Dzięki możliwości zakwalifikowania się do testowania produktów Wella na portalu Ofeminin miałam miłą okazję bliżej poznać piankę do włosów oraz lakier Wellaflex.





* Pianka  Wellaflex  Long Lasting Flexble Hold 

            Pianka jest znakomita, bardzo dobrze unosi moje włosy dodając im zwiększonej objętości, dobrze się rozprowadza po całej długości włosa, nie powoduje obciążenia. Moje włosy są długie i ciężkie do ułożenia. Ogólnie są bardzo przylegające do głowy u nasady i niesamowicie puszyste ku końcom, także wyglądają nie zbyt atrakcyjnie. 

         Dzięki możliwości testowania tego produktu miałam możliwość wyregulowania całości do jednolitego wyglądu zarówno  przy włosach gładkich wyprostowanych jak również kręconych 
( tu jest plus gdyż mają podatność do kręcenia się samodzielnie aczkolwiek nie po całej ich długości). Pianka jest wydajna, wystarcza na długo. Jeśli chodzi o mnie nie powoduje na mojej głowie skorupy lecz bardzo ładnie i mocno utrwala fryzurę i sprawia, że bez trudu mogę włosy rozczesać. Wiadomo, każda z nas ma inne włosy i nie wszystkim kobietom owa pianka przypadnie do gustu. Ja jestem zadowolona z efektu.

Plusy:
- dobrze utrwala;
- dodaje objętości;
- kręcąc na wałki czy lokówkę dobrze zachowuje  
  uformowany kształt loka;
- nie wysusza włosów;
- ma przyjemny zapach;
- przy krótkich włosach objętość jest znakomita;

Minusy:
przyznam jak do tej pory nie zauważyłam



* Lakier Wellaflex Long Lasting Flexble Hold

   Produkt jak najbardziej dla mnie na plus. Świetnie utrwala, utrzymuje długo fryzurę, nie skleja powodując skorupę, ładnie się rozpyta. Bez żadnego kłopotu mogę włosy rozczesać po jego użyciu, nie wysusza mi włosów. Wspaniale utrzymuje fryzurę zarówno na przyjęcie okolicznościowe, gdzie jest się w ciągłym ruchu i fryzura jest narażona na zniszczenie jak również na co dzień. Nawet pogoda, która robi psikusa nie jest w stanie zaszkodzić mojej fryzurze.

Plusy:
- pomaga chronić włosy przed promieniami UV;
- dobrze rozczesuje się;
-dobrze utrzymuje fryzurę;
- jest wydajny;
- przyjemnie pachnie;
- łatwo dostępny jeśli chodzi o zakup;
- nie powoduje szybkiego przetłuszczania się   
   włosów.
 Minusy: 
Na chwilę obecną nie zauważyłam a testuję już kilka dni.


Podsumowując moje włosy w końcu są ujarzmione 😆 nie mam problemu z tym,że każdy Kosmyk (loczek) idzie w inną stronę. Mogę sprawić, że z czystym spokojem wychodzę z domu bez obawy, że wyglądam mało atrakcyjnie. Jestem jak najbardziej zadowolona.

9 komentarzy:

  1. Świetny tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty do stylizacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra firma

    OdpowiedzUsuń
  5. Również stosuję i muszę przyznać, że kosmetyki warte polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super recenzja można dużo się dowiedzieć i nabyć jeśli komuś pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od dawna lubię i używam ale wiele osób nie wie jeszcze o nim i dobrze opisany zachęci do kupna

    OdpowiedzUsuń