wtorek, 19 lipca 2016


Le Petit Marseillais  "podaruj sobie odrobinę luksusu" kosmetyki z tradycjami :)



          Ostatnio zakupiłam zniewalający żel pod prysznic w dużym 400 ml. opakowaniu o kolorystyce zieleni. Opakowanie kusząco prezentuje się prawda? :). 
    
             Zapach produktu jest niezwykle egzotyczny, przyjemny, świeży i orzeźwiający a mianowicie to połączenie nieskazitelnego piękna Morza Śródziemnego oraz tajemniczości Kostaryki. Formuła żelu to połączenie aromatu Limonki oraz Mandarynki, które niesamowicie rozbudzają zmysły i nadają energii do działania. 
             Żel jest świetny, bardzo dobrze pieni się a przy tym oczyszcza skórę nadając jej miękkość,delikatność i odpowiednie nawilżenie.




       Baza myjąca żelu jest pochodzenia wyłącznie naturalnego dzięki temu może ją wypróbować każdy. Jest bardzo wydajny i wystarcza na bardzo długo dzięki temu, że odrobina żelu daje dużą pienistość.


 

Składniki:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Citrus Aurantifolia Fruit Extract, Citrus Nobilis Fruit Extract, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lauryl Alcohol, Polyquaternium-7, Propylene Glycol, Ammonium Chloride, Ammonium Sulfate, Sodium Chloride, Citrci Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Limonene, CI 1914, CI 42090. Paraben free


          Wśród żeli oferowanych przez markę Le Petit Marseillais oprócz mojego zniewalającego zapachu mamy jeszcze gamę innych niesamowitych i kuszących aromatów. Każdy z nich to odrobina Prowansji, francuskiej elegancji, szyku i romantyzmu.






           Uważam, że produkty jak najbardziej wyjątkowe i warto skusić się na zakup i własną ocenę POLECAM GORĄCO. Ja jestem zachwycona zapachem i z pewnością pokuszę się na inne żele.

#lepetitmarseillais 
#body
#fit

zapraszam na stronkę https://ambasadorkalpm.pl/ tam znajdziecie więcej informacji o innych znakomitych produktach. Dodatkowo można zgłosić się do nowej kampanii na ambasadorkę  pod tym samym adresem :)

 #ambasadorkaLPM

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam kwiat pomarańczy - mój ulubieniec. Choć ten kiedyś wąchałam w sklepie w Rossmannie i też jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwiat pomarańczy jest bardzo ładny, też bardzo lubię pomarańcze ;)

      Usuń
  2. Kusząca recenzja, muszę zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie kupię sobie ten żel bo recenzja mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, zapachy cudowne. Recenzja upewniła mnie jeszcze, że warto po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak rekomendacja kosmetycznych perełek przez znajomych. Przyznam ze marki tej nie znałam aż do dzisiaj.Chętnie się przyjrzę tym kosmetykom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze go przetestowac w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna recenzja, napewno kupie

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna recenzja, napewno kupie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, ale tego produktu nie miałam jeszcze okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam ,ale teraz zakupię i przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla nie jedne z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam i polecam.Jest super

    OdpowiedzUsuń