niedziela, 4 listopada 2018

#EvelineCosmetics testujemy podkład

  Po dłuższej przerwie czas wrócić do pisania i tym razem wracam z dodatkową atrakcją którą jest testowanie podkładu firmy #EvelineCosmetics
Bardzo mnie ciekawi jak podkład sprawdzi się gdyż mam odwieczny kłopot z doborem odpowiedniego podkładu, ale jestem pełna nadziei, że to będzie miłe zaskoczenie.







#Testujemy
#EvelineCosmetics
#ofeminin
#KlubEkspertek



 Podkład rewelacyjnie się sprawdził, kolorystyka niezwykle doskonale komponowała się z moją jasną karnacją. Konsystencja bardzo jedwabista, wydajna i wspaniale rozprowadza sie na skórze a dodatkowy plus to fakt, że szybko matowieje i nie błyszczy się.






 Bardzo dobrze wpływa na skórę, gdyż nie czułam żadnego dyskomfortu. Podkład według mnie zasługuje na 5+ ponieważ idealnie niweluje każde niedoskonałości ( ja mam problem z lekkim i zaczerwienieniami na skórze). 




Opakowanie jest bardzo poręczne, pompka świetnie ułatwia aplikację, jak dla mnie świetny i godny polecenia.
Ja jestem w pełni zadowolona z testów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz