piątek, 25 stycznia 2019

Witamy w projekcie Ambasadorskim Always Sensitive z Everyday Me. 



        Dziś otrzymałam moją paczkę Ambasadorską i rozpoczynam swoją podróż przez świat komfortu i delikatności. Jak wiemy podczas miesiączki wiele z nas odczuwa większą wrażliwość i mały dyskomfort i nie każdy produkt oferowany na rynku sprosta naszym wymaganiom, dlatego tym bardziej chętniej wzięłam udział w rekrutacji do tej Kampanii, gdyż  przyznam nie wybierałam akurat tych podpasek spośród oferty Always jaka jest na rynku.  

Wracając do kampanii w mojej paczce ambasadorskiej znajduje się:

  • 1 opakowanie Always Sensitive
  • 20 próbek podpasek Always Sensitive do przekazania znajomym
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka „Badanie opinii”
  











Czas na rozdanie próbek i przetestowanie produktu, już nasuwa się pytanie " czy podpaski zasłużą na wyróżnienie?"- ocenimy 😊

Po niezwykłej akcji testerskiej moge stwierdzić jednoznacznie, że podpaski są bardzo fajne, delikatne i przyjemne w dotyku a przede wszystkim cienkie co daje wyjątkowy komfort noszenia. Bardzo chłonne i wspaniale utrzymujące zawartość. Polecam każdemu .


 #Ambasadorka 
#alwayssensitive
#wObliczuWyzwania






5 komentarzy:

  1. W trakcie tych dni potrzebny jest komfort oraz duża wygoda.Z podpaskami Always będzie to teraz możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, wygoda i komfort są wtedy bardzo potrzebne dla lepszego samopoczucia :)

      Usuń
  2. Te podpaski są super świetne testowanie. Dobra ochrona w tych dniach to podstawa.

    OdpowiedzUsuń