czwartek, 18 kwietnia 2019

Wielkie testowanie z #ofemininpl #buty #PRIMIGI #klubekspertek




Okres przedświąteczny obfituje jak widzimy w niespodzianki, niezwykle miłe. Mam tę przyjemność być jednym z testerów bucików dla dzieci  włoskiej firmy PRIMIGI.

 Włoska marka Primigi od ponad 40 lat produkuje najwyższej jakości buty dziecięce. Marka kładzie duży nacisk na wysokiej jakości wykonanie oraz użycie innowacyjnych technologii, które sprawiają, że obuwie jest idealnie dopasowane do potrzeb rozwijających się stóp dziecka. 






 czekamy na przesyłkę :) 
I już jest moja wspaniała paczka 


Moja opinia:   Buty, które otrzymaliśmy do testów bardzo przypadły synkowi do gustu zwłaszcza samą kolorystyką. Natomiast jeśli chodzi o ich jakość to jestem ogromnie zadowolona, są rewelacyjne, materiał bardzo mocny, solidnie uszyte, podeszwa antypoślizgowa. Bardzo dobrze utrzymują się na nodze dziecka, są bardzo wygodne, nie uciskają ani nie krępują stopy podczas chodzenia czy biegania a co najważniejsze nóżka synka  nie była spocona co świadczy o przewiewności materiału z jakiego zostały stworzone. 





Dodatkowy plus jak dla mnie to fakt, iż materiał jest bardzo dobry gatunkowo i po wyczyszczeniu butów zabrudzonych po trudnej wyprawie syna wszystko pięknie sprało się, kolor się nie zmienił a buciki w dalszym ciągu były jak nowe. Jestem bardzo zadowolona z testów, przyznam, że dotychczas nie miałam kontaktu z tą marką ale po tej akcji testerskiej z pewnością nie jeden raz zakupie to obuwie.
Polecam gorąco

 http://primigi.com.pl/








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz