piątek, 17 maja 2019

linia LOréal Paris Elseve Dream Long

Mam ogromną przyjemność być wśród  osób testujących niezwykłą linię kosmetyków do pielęgnacji i odbudowy włosów - linii LOréal Paris Elseve Dream Long.

 #klubekspertek #loreal #ofemininpl






 Produkty z gamy Dream Long zawierają keratynę roślinną, witaminy oraz olejek rycynowy, dzięki czemu skutecznie wspomagają regenerację włosów oraz działają wzmacniająco chroniąc włosy przed kolejnymi uszkodzeniami. 



 Szampon odbudowujący Dream Long od Elseve dokładnie oczyszcza i regeneruje włosy na całej długości. Szampon doskonale sprawdza się przy codziennej pielęgnacji włosów, które ze względu na swoja długość, narażone są na uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi. 


 Odżywka rozplątująca Dream Long od Elseve to błyskawiczna pomoc w rozczesywaniu włosów. Odżywka sprawia, że umyte włosy można łatwo rozczesać nie łamiąc ich i nie uszkadzając ich struktury. Doskonały kosmetyk dla dziewczyn borykających się z problemem splątanych włosów po myciu. 


 No Haircut Cream Dream Long od Elseve chroni włosy przed ich dwoma podstawowymi wrogami: łamaniem i rozdwajaniem się. Formuła regenerująca kremu scala rozdwojone końcówki i działa wzmacniająco na całą ich długość. Krem dodaje włosom blasku i ułatwia ich stylizację, ale przede wszystkim odbudowuje zniszczone końcówki włosów.




MOJA OCENA PRODUKTÓW:  



Otrzymałam do przetestowania   kosmetyki do pielęgnacji włosów ELSEVE i jestem ogromnie zadowolona z ich wpływu oczywiście pozytywnego na moje włosy. Szampon jest znakomity, świetnie się pieni,jest bardzo wydajny i do tego niezwykle przyjemnie pachnie :) Dodatkowo otrzymałam dwie odżywki JEDNA do spłukiwania, która sprawia że włosy lepiej  rozczesują się i nie plączą oraz DRUGĄ, która przeciwdziała  łamliwości włosów i ku mojemu zaskoczeniu jest bez spłukiwania ale Kochani można ją stosować na włosy mokre i suche co mnie zdziwiło ale co mi tam pomyślałam, zobaczę co zdziała z moimi  biednymi włosami  😜.  

Moje włosy są mega obciążone koloryzacją, bardzo słabe i końcówki się rozdwajają co sprawia, że struktura włosa wymaga natychmiastowej i ogromnej regeneracji a dodatkowo moje włosy są puszyste i szorstkie w dotyku co sprawia, że po każdej kąpieli muszę z wielkim trudem je rozczesać 😕.

Pierwszą zmianę w dotyku moich włosów poczułam zaraz po pierwszym użyciu szamponu i odżywki do spłukiwania,moje włosy były inne niż zazwyczaj, przyjemniejsze w dotyku i gładkie, przyznam uśmiechnęłam się z zadowoleniem. Natomiast WISIENKĄ na torcie stała się odżywka na włosy suche i mokre, byłam przeogromnie zaskoczona jej pozytywnym wpływem na moje włosy. Testując kosmetyki zauważyłam, że moje włosy są bardziej nawilżone, przyjemniejsze w dotyku, ładniej wyglądają, są bardziej błyszczące i wyglądają na zdrowsze  a przede wszystkim nie mam już problemów z rozczesaniemich. Jestem ogromnie zadowolona z testów i bardzo dziękuję za tę możliwość bo dzięki temu poznałam ten świetny zestaw. Polecam wszystkim.

2 komentarze:

  1. Bardzo dobra marka, sama często używam ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak można otrzymać produkty do przetestowania chętnie bym też spróbowała

    OdpowiedzUsuń