niedziela, 30 czerwca 2019

DESSANGE Professional Hair Luxury

 testowanie niezwykłego zestawu do włosów









Zadbane, pełne witalności i blasku włosy to symbol kobiecości, dzięki odpowiedniej pielęgnacji i trosce o włosy powstają znakomite fryzury. Każda kobieta, która ma piękne i odżywione włosy czuje się piękniej i pewniej siebie. Niestety nie zawsze mamy czas na wizyty w salonie piękności w celu poprawy kondycji naszych włosów dlatego też powstała linia kosmetyków Dessange Paris (formuła wzbogacona olejkiem z nasion  passiflory), która jest luksusowym domowym SPA. 



Dzięki możliwości zgłoszenia się do testów na portalu #Wizaż miałam  szczęście znaleźć się na liście osób wybranych do testowania jednej z 3 linii kosmetyków do pielęgnacji włosów, wybrałam  produkty do włosów farbowanych. W skład zestawu który chciałam testować wchodzą;

1. Szampon do włosów blond i z pasemkami (bardzo poręczne opakowanie, łatwe w aplikacji o pojemności 250ml. na szamponie jest naklejona etykieta sposobu korzystania z produktu dla osób nie wiedzących jak to należy prawidłowo zrobić 😋 )


2. Odżywka do włosów blond i z pasemkami (o pojemności 200ml., wygodna w aplikacji, z instrukcją obsługi i sposobu mycia)





3.Krem koloryzujący  żółte i miedziane refleksy ( do spłukiwania) neutralizujący niepożądane żółte odcienie dla długotrwałego efektu blond





        Zestaw był niesamowitą niespodzianką dla mnie. Byłam ciekawa jego  efektu na moich włosach, czy poprawi kondycję włosów, czy lekkie odcienie żółtości znikną z moich włosów.  
        Już po pierwszym użyciu moje włosy są milsze w dotyku i lepiej prezentują  się, wyglądają na bardziej odżywione. Sam kolor moich włosów stał się o wiele ładniejszy, stonowany i pozbawiony odcieni żółtych, które są utrapieniem podczas prawie  każdej koloryzacji. Kolejne etapy mycia włosów z pewnością jeszcze bardziej ulepszą kondycję i wygląd moich włosów.

Jestem bardzo miło zaskoczona kosmetykami, szampon fajnie się pieni, bardzo przyjemnie a zarazem subtelnie pachnie. Odżywka poprawia jakość włosa, są one fajniejsze w dotyku i bardziej jedwabiste. Natomiast krem koloryzujący już w pierwszym momencie poprawia kolor włosów farbowanych i nie wymaga dużego nakładu co sprawia że niewielka jego ilość już działa na koloryt włosów a co za tym idzie jest wydajny.


 efekt przed

efekt po użyciu zestawu


Sami widzicie, że różnice widać


Teraz czeka mnie kolejne etap domowego SPA i zobaczę jak w kolejnych etapach będą wyglądały moje włosy.

Dziękuję #Wizaż, #klubrecenzentki #mojeKWC





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz