sobota, 6 lipca 2019

DESSANGE Professional Hair Luxury

DESSANGE Professional Hair Luxury - moje odczucia po testowaniu




Zestaw który otrzymałam do testów jest wyjątkowy.Odżywka i szampon są bardzo wydajne, znakomicie pielęgnują i odżywiają włosy, po ich użyciu są o wiele bardziej przyjemne w dotyku, miękkie, ładnie się układają i co mnie zdziwiło nie puszą się. Krem korygujący żółte odcienie sprawił, że moje włosy po koloryzacji stały się ładniejsze, kolor jest jaśniejszy i pozbawiony brzydkich miedzianych przebarwień. Całość struktury włosa stała się ujednolicona i jestem bardzo zadowolona z efektów. Nawet przez znajomych efekt zmiany jest zauważony. Dużym atutem kremu korygującego jest to, że nie trzeba go nakładać dużo na włosy, wystarczy kilka kropli a efekt jest widoczny.
#wizaż #mojeKWC #klubekspertek #klubrecenzentki #testujemy #kosmetykiDoWłosów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz