sobota, 20 lutego 2016


Naturia Body, Masło do ciała z ekstraktem  truskawkowym






           Od firmy Joanna Laboratorium Kosmetyczne otrzymałam wspaniałe masło do ciała. Zamknięte w 250g opakowaniu. Kremowe masło o niezwykle świeżym,  truskawkowym zapachu bardzo zmysłowym i esencjonalnym. Konsystencja jest kremowa, bardzo delikatna, jedwabista w dotyku.Sama kolorystyka jest niezwykle urzekająca ponieważ utrzymana jest w delikatnym różu. 



             Wspaniałe masło, rewelacyjnie wpływające na ciało, które doskonale nawilża i pielęgnuje skórę. Dodaje jej blasku i wspaniałej delikatności.  Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że jest ona miękka, elastyczna i bardzo gładka w dotyku. Niezwykłe składniki zawarte w tym produkcje intensywnie pielęgnują i nadają skórze jedwabistego blasku.




 Dzięki ekstraktowi truskawkowemu sam zapach jest początkowo intensywny, lecz z chwila rozprowadzenia masła po ciele łagodnieje. Esencja pozostająca na ciele, jest bardzo przyjemna a wręcz apetyczna i dosyć długo utrzymująca się. Nie pozostawia żadnych tłustych śladów i niezwykle szybko się wchłania, dlatego też nie musimy długo czekać z założeniem odzieży. To niesamowite truskawkowe szaleństwo idealnie nadaje się na każda porę roku gdyż dodaje nam optymizmu, świeżości oraz lekkości. Poza tym jest bardzo wydajne i godne polecenia. Ja jestem bardzo zachwycona tym produktem. Jak dla mnie ma same plusy.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz