niedziela, 21 lutego 2016

napoje kawowo - cykoriowe


Otrzymałam w ramach programu - „Testujemy” z Biedronką próbki 4 napojów cykoriowo- kawowych :

 




1O smaku karmelowym:


            Po otwarciu opakowania  powąchałam i poczułam delikatny karmel, bardzo zmysłowy skojarzyło mi się z cukierkami. Wsypując kawę do filiżanki spostrzegłam, że jest bardzo sypka, delikatna o brązowym kolorze. Zalewając wrzątkiem poczułam woń delikatnego karmelowego zapachu, bardzo subtelnego. Pierwszy łyk kawy zrobiłam bez dodatku cukru , aromat jest niezwykle intensywny i mocny idealnie nadający się dla osób, które potrzebują ogromnego zastrzyku energii i rozbudzenia.  Dla mnie osobiście smak był zbyt mocny dlatego dodałam cukru, który delikatnie zniwelował gorycz i kawa była równie pobudzająca lecz delikatniejsza. Pijąc kawę o smaku karmelowym można wyczuć delikatny aromat karmelu który jest niezwykle finezyjny. Zdecydowanie mogę polecić konsumpcję kawy przed pracą zwłaszcza po nieprzespanej nocy. Substancje w niej zawarte doskonale pobudzą organizm do działania.


2. O smaku orzechowym:

 

           Po rozpieczętowaniu czuć delikatny i bardzo przyjemny  zapach orzecha włoskiego. Po zalaniu wrzątkiem pojawia się niewielka pianka bardzo podobna do tej która się wytwarza podczas zalania  do kawy cappuccino. Smak kawy jest bardzo dobry, lekko przypominający dojrzewającego orzecha włoskiego. Pijąc kawę na języku jest wyczuwalny delikatny cierpki smak. Ogólnie kawa jest mocna i bardzo smaczna jeśli pije się z dodatkiem cukru. Natomiast jeśli ktoś woli gorzką to rzeczywiście aromat jest niezwykle intensywny dla mnie zbyt mocny. Rewelacyjnie nadaje się do pracy, gdzie jest wskazane ożywienie i duża inwencja, kawa pobudza niesamowicie do działania. Doskonałe nadaje się gdy ktoś ma zbyt niskie ciśnienie aby je unormować.

 

 3. O smaku chili:
           Po otwarciu opakowania czuć zapach kawy i lekki aromat chilli. Po zalaniu wrzątkiem wyczuwalny jest aromat kawy rozpuszczalnej przeplatany delikatnym zapachem przyprawy chilli. Pijąc ją stwierdzam, że jest bardzo smaczna, delikatna dodatkowo jest  lekko odczuwalny akcent chilli na języku. Nazwa chilli już nas uświadamia, że kawa jest ostra i paląca, natomiast w efekcie jest lekka i bardzo delikatna. Przyjemnie się pije, natomiast z  dodatkiem mleka jest bardzo łagodna. 


 4. O smaku czekolady i śliwki:

          
              Po otwarciu opakowania odczuwalny jest aromat czekoladowy, który nie jest w żadnym stopniu zbyt intensywny, wręcz delikatny.  Pijąc kawę czuć smak czekolady i delikatną kwaśność którą nadaje śliwka węgierka. Kawa jest bardzo smaczna i intensywna dzięki czemu pobudzi organizm. Niezwykła smakowe połączenie idealne dla wyszukanego gustu. Bardzo dobrze się komponują i są niezwykle esencjonalne. Kawa o tym aromacie wspaniale się nadaje do pysznego deseru, jakim jest ciasto. Dzięki domieszce cukru smak staje się łagodniejszy. Można także dodać mleka wtedy sama kawa jest delikatna a smak bardzo subtelny.

 

 Wszystkie kawy są bardzo smaczne i warto się skusić na samodzielna ocenę.

 

1 komentarz: