wtorek, 21 lutego 2017

Metoda Globalnego Czytania - efekty pracy



Metoda Globalnego Czytania z moimi dziećmi



     Jakiś czas temu otrzymałam od Wydawnictwa Pentliczek pierwszą przesyłkę ze słówkami do nauki czytania na teraz. Przyznam troszkę się martwiłam jak moje dzieci będą przyswajały wiedzę z dziedziny słownictwa i przyznam ku mojemu zaskoczeniu syn niezwykle szybko przyswaja sobie słownictwo.


      Mieliśmy przygotowane 14 plansz ze słówkami, które przyswajaliśmy początkowo poniższymi  stronami, gdzie jak widzimy widnieje zapis wyrazowo -graficzny aby dziecko łatwiej odczytywało poniższy zapis słowny.

        Gdy już mój  syn wielokrotnie odczytał dane słowa, mogłam rozpocząć sprawdzenie na ile jest w stanie przeczytać poszczególne wyrazy poprzez odwrócenie plansz tak, aby dziecko widziało jedynie samo słowo bez obrazka.

             Na swojej drodze napotykaliśmy lekkie trudności które dosyć szybko zostały pokonane. I efekt nauki okazał się fantastyczny.


           Opanowaliśmy słowa "na teraz" więc możemy kontynuować naukę z kolejnymi zestawami. Jak  opanujemy całość zaczniemy konstruowanie krótkich zdań :) Jesteśmy na bardzo dobrej drodze ku sukcesowi dlatego, że syn z chęcią i radością sam prosi kiedy chce się pouczyć.


gorąco zapraszam do obejrzenia filmików mojego kawalera:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz