sobota, 27 maja 2017

 Klocki MELI BASIC - testowanie (recenzja)

 
        Otrzymaliśmy z dziećmi do przetestowania 50-cioelementowe klocki od firmy Meli. Mąż wybrał zestaw dla dziewczynki. Przyznam szczerze  jak otrzymaliśmy paczkę byłam zaskoczona gdyż spodziewałam się, że są większe. Natomiast pudełko z klockami była małe a jeden klocek ma nie całe 2cm/2cm. 


       Po rozpakowaniu i dokładnym obejrzeniu przyznam, że klocki są świetne. W  dotyku bardzo przyjemne. Tworzywo z jakiego je stworzono jest miękkie w dotyku bardziej  przypomina mi kauczuk, tak jak te piłki kauczukowe ;). Trzeba bawić się delikatnie i nie używać ostrych narzędzi podczas zabawy gdyż klocki są łatwe do zniszczenia.  Kształt jest bardzo ciekawy.




       Klocki ogólnie są przeznaczone dla dzieci od 3  roku ale szczerze mówiąc moja niespełna 2 letnia córka bardzo dobrze sobie radzi z ich łączeniem i wspaniale się przy tym bawi.  



     Klocki bardzo łatwo można ze sobą łączyć i tworzyć z nich przecudne rzeczy. Powiem szczerze sama z radością  budowałam  z klocków. Bardzo lekko się łączą, zaciśnięte nie rozpadają się tylko jeden w drugim bardzo dobrze się utrzymuje. Jest to duży plus  ponieważ mamy pewność, że nie zepsuje się to co dziecko samo stworzy. 





    Podsumowując jestem zachwycona klockami, są rewelacyjne. Można z nich tworzyć niesamowite cuda a do tego tworzywo jest bardzo bezpieczne dla dzieci. Idealne spędzenie czasu w rodzinnym gronie. Ale szczerze mówić za mała paczuszka na dwoje dzieci, jak będziecie kupować bierzecie większą ilość elementów gdyż będzie wojna jak nic w domu 😂. Muszę dokupić duży zestaw aby maluchy pogodzić!!

Polecam serdecznie!!!!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz