czwartek, 11 sierpnia 2016

        Dumna #AmbasadorkaLPM ;) to właśnie ja hehe :) tak żartobliwie i w dobrym nastroju rozpoczynam mój wpis....




            Wczoraj otrzymałam moją paczkę ambasadorską i przyznam byłam bardzo miło zaskoczona zawartością. Oprócz wspaniałych kosmetyków znalazłam list skierowany do mnie z bardzo miłym wpisem za co dziękuję pięknie. Dodatkowo otrzymałam przewodnik w którym są wytyczone moje zadania ale także zaprezentowane kosmetyki oferowane przez markę LE PETIT MARSEILLAIS z wyszczególnieniem ich wiodącego składu.
          
            Oprócz tego w moim przewodniku jest wpis dotyczący jak należy stworzyć "swój własny rytuał pielęgnacji". W sumie nie każdy takowy posiada, niestety mamy czasy takie w których brakuje nam dłuższej chwili dla siebie. Warto go ułożyć chociażby dlatego, że  umożliwi nam to swobodne zrelaksowanie się i wypoczynek a nasze myśli nie będą oscylowały wokoło spraw bieżących dnia codziennego. Dzięki nutom zapachowym ukrytych w produktach przeniesiemy się w zaczarowany klimat słonecznej Prowansji.




             Pudełko AmbasadorkiLPM oprócz zawartości merytorycznej zawiera także odrobinę rozkoszy dla duszy i ciała  postaci trzech produktów:





1. Nawilżający i odżywczy kremowy żel pod prysznic o zapachu Maliny i Piwonii;
2. Pielęgnujący balsam do ciała (intensywne odżywianie) zawierający wosk pszczeli, masło arganowe i olejek różany;
3. Pielęgnujący krem do mycia(intensywne nawilżenie) zawierający masło shea i akację.


                Dodatkowo w zestawie niespodziance znalazły się produkty dla znajomych, przyjaciół i nie tylko. To zestaw próbek  wraz z kartą " Karta dla mojej przyjaciółki" gdzie na odwrocie znajduje się unikalne hasło: #czekamnanowakampanielpm do rejestracji  na ambasadorkalpm.pl




          Ilość próbek jest bardzo duża, ja swoje już przygotowałam do podzielenia się z innymi. Mam nadzieję, że będą zachwycały panie i spełnią ich oczekiwania :) Tak prezentują się próbki co widać na przykładzie kilku ze zdjęcia.
 



 Kampanię uważam za rozpoczętą ;) 
Życzę wszystkim udanego testowania produktów i raportowania wyników oraz opinii:).

42 komentarze:

  1. W takim razie będziemy obie testować wspaniałe kosmetyki :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie;) a zapachy są bardzo kuszące :) życzę udanego testowania.

      Usuń
  2. Gratulacje, też mam okazję testować ten rewelacyjny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję także, jest bardzo zachęcający jeśli chodzi o skład i zapach ;)

      Usuń
  3. Gratulacje, też mam okazję testować ten rewelacyjny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, zazdroszczę tej pachnącej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, warto brać udział w rekrutacji do kolejnej kampanii :)

      Usuń
  5. ŚWIETNY WPIS,TESTUJEMY RAZEM!PACHNĄCA KAMPANIA-MIŁEGO TESTOWANIA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak :) kampanie kosmetyczne to raj dla kobiety :)

      Usuń
  6. Super i gratuluję i czekamy na opinię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jak tylko przetestuję podzielę się opinią ;)

      Usuń
  7. Gratulacje, świetny zestaw, chętnie też bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuszący jest to prawda. Już zapoznałam się z produktami i nie długo testowanie zaczynam :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię czytać recencję kosmetyków. To od nich zależy czy kupię jakiś kosmetyk czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) wielokrotnie czytam opinie produktów wtedy jest szerszy obraz mojego zainteresowania danym produktem, w stronę zakupu lub rezygnacji :)

      Usuń
  9. Wspaniała paczka ambasadorki. Ja również mogę się cieszyć tm super zestawem. Gratulacje i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję i również życzę przyjemności z testowania :)

      Usuń
  10. Fantastyczny zestaw! Kosmetyki LE PETIT MARSEILLAIS to jedne z moich ulubionych :) Pięknie pachną i doskonale pielęgnują ciało. Znajome na pewno ucieszą się z próbek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wszystkie kosmetyki poznałam, lecz przygoda dopiero się rozpoczyna �� dziękuję

      Usuń
  11. Świetny wpis, gratuluję testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :) kosmetyki świetne ;) polecam gorąco

      Usuń
  13. super kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje pachnącej i przyjemnej kampanii i super wpisu :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, ja również testuję :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspaniale :) również gratuluję i życzę pachnącego testowania :)

      Usuń
  16. Fajny zestaw, tym bardziej,że znalazło się coś dla przyjaciół do przetestowania. :)

    OdpowiedzUsuń