poniedziałek, 22 sierpnia 2016


FRAMBOISE & PIVOINE
 


               Oszałamiający zapach, który skradł moje serce, to połączenie aromatu maliny z esencjonalnym zapachem piwonii. Całość jest zamknięta w bardzo poręcznym opakowaniu o pojemności 250 ml. Ten wspaniały produkt otrzymałam w mojej paczce ambasadorskiej. Gdy tylko zapach musną moje zmysły węchu nie mogłam się oprzeć aby nie rozkoszować się tym aromatem podczas kąpieli :) cudo. 
              Żel doskonale oczyszcza i pielęgnuje skórę podczas kąpieli. Zaś wspaniała aksamitna piana uwalnia owocowy zapach, który otula całe ciało. Struktura oraz konsystencji jest oparta na bazie naturalnych olejów pochodzenia roślinnego natomiast samo pH jest neutralne dla skóry.
          

Żel doskonale się sprawdza, jest bardzo wydajny, świetnie pieniący się a przy tym wspaniale nawilża  i odżywia skórę. Polecam bardzo gorąco kąpiele zarówno w wannie jak i pod prysznicem #AmbasadorkaLPM.



 zapraszam:


2 komentarze:

  1. Mi ten zapach się akurat nie podobał. Ale każdy ma inne gusta. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń