czwartek, 18 sierpnia 2016

       



      Zapisując się do Klubu Enfamama na portalu Enfamil http://www.enfamil.pl/pl otrzymałam upominek powitalny kocyk wraz z dwiema próbkami mleka ENFAMIL 3 PREMIUM NEURO PLUS ( mleko powyżej 1 roku życia).

         Zapisując się teraz do klubu można otrzymać także powitalny zestaw zawierający :



  
         Próbka mleka zawiera 38,4 g ( jedna porcja) produktu natomiast w dużej puszce mieści się 800g proszku i wystarcza na dosyć długo.





 Skład:
mleko modyfikowane zostało wzbogacone w mieszankę Nero Plus to unikalna kompozycja kwasów tłuszczowych DHA i ALA  ( Omega 3 i Omega 6), które są naturalnie obecne w mleku matki i są niezbędne do prawidłowego rozwoju mózgu i ostrości widzenia. LCPUFA (long-chain polyunsaturated fatty acids) to długołańcuchowe, wielonienasycone kwasy tłuszczowe, do których zaliczamy między innymi: kwas dokozaheksaenowy (DHA) oraz kwas α-linolenowy (ALA) a także wapń, żelazo, cynk, witaminy A, D, E, K, C, B6, B12. Enfamil Premium Neuro Plus wspomaga rozwój mózgu niemowlęcia, pamięć, zdolności językowe, zdolności poznawcze oraz wspomaga ostrość widzenia.


Moja ocena mleka:


                Jeśli chodzi o bazę odżywczą to powiem szczerze mleko jest bardzo bogate w odpowiednio zbalansowane składniki potrzebne dla rozwoju dziecka i uważam, że warto je kupić dziecku. Ja do tej pory podawałam córce wyłącznie Bebiko na stałe i mała przyzwyczaiła się do niego. Gdy przygotowałam Enfamil w pierwszym momencie córka wypluła z buzi i odsunęła butelkę nie wiedziałam dlaczego, myślałam że może mleko za ciepłe ale robiłam standardowo jak zawsze temperatura jednakowa. Więc postanowiłam je skosztować i ojej "jakbym cukru się najadła"  słodkie strasznie. W sumie na wzór mleka matki owszem, natomiast po przyzwyczajeniu się do smaku lżejszego cięzko tak od razu pić taką słodycz. Natomiast przy drugiej próbie butla została pusta. 
                Po wypiciu mleka córcia czuła się dobrze, nie miała żadnych wysypek. Uważam że mleko jest bardzo dobre ale trzeba się do niego przyzwyczaić jeśli chodzi o tą słodycz :)

               Ale powiem szczerze pozostaniemy przy Bebiko ;)





1 komentarz: