wtorek, 14 marca 2017

Canpol - testowanie



Testowanie wspaniałego zestawu z Canpol (blogosfera)



Do testowania otrzymałam :


1. Kubek niekapek w ślicznej dwukolorowej szacie. Bardzo poręczny i wygodny do mycia. bez żadnego utrudnienia otwieram, jedynie dziecko może mieć z tym kłopot a to atut duży ponieważ mam pewność że córka nie otworzy i nie wyleje picia. Otwór pitny jest dobrze wykonany gdyż nic nie wydostaje się poza kubeczek. Tworzywo jest przyjemne w dotyku, bezpieczne dla dziecka, nie blaknie i nie zmywa się kolor. Spód kubeczka jest bardzo miękki i gumowy ale przy tym stabilny i dobrze utrzymuje się podłoża. Odkąd mamy kubeczek córeczka nie rozstaje się z nim i bardzo chętnie z niego pije, w sumie nawet większą ilość niż do tej pory spożywała napojów. To znak, że kubek jest bardzo atrakcyjny dla dziecka i zachęca do picia.


 2. Miseczka z pingwinkiem w biało- niebieskiej kolorystyce. Wykonana również z fajnego tworzywa, łatwego do mycia i posiadającego wypukłe ozdoby na niebieskiej obramówce. Bardzo fajna w użytkowaniu, głęboka dzięki temu zarówno można w niej podać dziecku zupkę jak i danie drugie. Ogromną zachętą dla niejadka jest poszukiwanie ukrytego pingwinka, czyli zabawa "na ratunek".  Miseczka jest poręczna, bardzo ładna i pojemna.


 3. Sztućce w ślicznej niebiesko -białej kolorystyce. Bardzo ładnie wyprofilowane, wygodne do trzymania zarówno dla mnie jak dla dziecka. Bardzo atrakcyjne dzięki obrazkowi. Ogromnym atutem dla mnie jest tworzywo ponieważ można je odpowiednio wyginać nie łamiąc ich przy tym. Jest to możliwe dzięki miękkiemu  tworzywu.

        Jestem bardzo zadowolona z produktów i niezmiernie cieszę się, że zostałam wybrana do testów. Córeczka z uśmiechem na buzi korzysta z produktów Canpol babies. I jak zawsze jesteśmy w pełni zadowolone i nigdy jeszcze nie zawiodłam się na marce. Gorąco polecam cały asortyment oferowany przez firmę. Wszystko jest stworzone z myślą o bezpieczeństwie oraz trosce o dziecko ale także o wsparciu nas rodziców.


3 komentarze:

  1. super...też miałam okazję testować i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też testowałam... Talerzyk super... Ale dla nas łyżeczka zbyt mało pojemna :(

    OdpowiedzUsuń