sobota, 18 marca 2017

Odrobina fantazji i dobrego smaku - recenzja kaszek Smakija od Zott;
#zakochaniwsmaku


            Testowanie kaszek w projekcie TRND dobiega końca dlatego też mogę się z wami podzielić opinią na ich temat. Zgłaszając swój udział w projekcie nie miałam pojęcia ani o smaku kaszek ani też jak wyglądają gdyż wcześniej ich nie widziałam ani nie miałam okazji  zakupić. Była to dla mnie ogromna nowość, ale przy tym niezwykła ciekawość mnie przepełniała. Po zakwalifikowaniu się zaczęłam poszukiwania. Moim zadaniem było zakupienie 20 kaszek Smakija z czego 10-cioma obdarowałam innych smakoszy, aby poznać ich rzetelną ocenę pod każdym względem( zarówno smaku jak i wizualnej oceny wyglądu ich opakowania).

Kaszki smakija są dostępne w 8 wariantach, mianowicie:

  1. Kaszka śmietankowa - siła prostoty i prawdziwa finezja smaku, absolutny klasyk wśród deserów Smakija.
  2.  Kaszka z sosem z truskawek - sos z soczystych, dojrzewających na słońcu truskawek to prawdziwe owocowe orzeźwienie i odrobina finezji.
  3.  Kaszka z sosem z owoców leśnych - dla wielbicieli kremowej delikatności i soczystych owocowych nut.
  4. Kaszka z czekoladą - deser dla spragnionych niezwykłej czekoladowej przyjemności!
  5.  Kaszka z cynamonem - aromatyczny cynamonowy deser dla miłośników wyjątkowych smakowych doznań!
  6.  Kaszka z sosem z wiśni - wyśmienity, wyrazisty smak. Niezwykła przyjemność dla prawdziwych smakoszy!
  7.  Kaszka z sosem z malin - smak, który przywróci pełnię lata! Pozwól sobie na chwilę słodkiego zapomnienia.
  8. Kaszka z sosem jabłkowo-cynamonowym - skosztuj i ciesz się smakiem, który uwielbiasz z dzieciństwa. 

             
          Kampania TRND to dla mnie niezwykłe doświadczenie gdyż to dla mnie pierwsza taka akcja na portalu ale bardzo smakowita. Bardzo miło było poznać opinię innych i porównać z własną oceną produktu.



         Z pośród wszystkich wariantów niestety dostępnych u mnie było 5 dlatego też nie mam porównania co do wszystkich smaków.

           Podczas rozmów z osobami testującymi wszyscy jednoznacznie stwierdzili, że kaszki są smaczne i bardzo przyjemne dzięki swojej lekkości. Niektórzy potwierdzili, że na pewno skuszą się na ponowny zakup inny, że  raczej mogą kupić aczkolwiek w zależności od tego czy będzie duża ochota. Wiadomo, nie każdy musi się zachwycić smakiem i go pokochać.



           Moje testowanie było niezwykle owocne i jednoznacznie stwierdzam, ze jestem bardzo zadowolona z kampanii, a same kaszki Smakija bardzo mnie zachwyciły. Moim dzieciom również bardzo przypadły do gustu a to nie lada wybredne brzdące. 


Kaszki Smakija są:

- przyjemne w smaku;
- delikatne;
- mają odpowiednią ilość słodkości;
- rozpływają się w ustach;
- niezwykłe połączenie kaszki z musem;
- pozbawione chemicznych dodatków;
- duży wybór smaków;
- sycące;
- przystępna cena;
- puszysta konsystencja;
- wyrazisty smak musu;

          Kaszki są fantastyczne na każdą porę dnia. Dla mnie zasługują na wyróżnienie ponieważ jak nie przepadałam za produktami mlecznymi tak kaszki Smakija od Zott bardzo mi smakują. Wspaniale nadają się jako deser w domku ale również świetnie sprawdzają się na wyjazdach czy też wypoczynku w plenerze. Każda pora i miejsce jest dobre na chwilę relaksu z kaszkami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz