środa, 22 marca 2017

testowanie podkałdu BOURJOIS PARIS

 Testowanie podkładu od BOURJOIS PARIS zorganizowanego na portalu iBeauty
 



         Miałam tę niezwykłą przyjemność zostać jedną z 50 testerek podkładu  HEALYHY MIX. Jest to nowy, ulepszony produkt wzbogacony o mieszankę witamin ( m.in. C,E,B5). Niezwykła formuła, która wspaniale rozprowadza się po całej powierzchni cery ujednolicając jej koloryt i pokrywając wszystkie niedoskonałości. Sprawia, że skóra staje się wyrazista, naturalna, pełna odżywienia i pozbawiona wszelakiego zmęczenia. Lekko jedwabista konsystencja wspaniale nawilża skórę sprawiając, że jest promienna do 16 godzin.


       Już po pierwszym nałożeniu podkładu zauważyłam,  naturalność na mojej buzi. W ogóle nie widać było żadnej różnicy w kolorze, miałam wrażenie, że podkład dopasował się kolorystycznie do mojej buzi tuszując zaczerwienienia jakie niestety w okresie zimowym są częste na mojej buzi. A obecnie poprzez alergię jaka mnie złapała okolice mojego nosa są bardziej zaczerwienione ze względu na obecność kataru. Lecz nawet i z tym ten wspaniały produkt poradził sobie doskonale. 


        Według mnie podkład HEALYHY MIX jest znakomity. Rewelacyjnie wpływa na cerę nie powodując żadnych uczuleń. Dodaje świeżości i młodego wyglądu nawet najbardziej zmęczonej buzi. Opakowanie jest w bardzo ładnej kolorystyce, bardzo wydajny i cena jest dosyć przystępna gdyż oscyluje w granicach 50zł. Poza tym jest w gamie 6 kolorowej do wyboru, każdy znajdzie dla siebie odpowiedni odcień. Jest godny polecenia.

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten podkład. Moja mama również się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest fantastyczny, pięknie się rozprowadza i jest świetny dla cery

    OdpowiedzUsuń