czwartek, 23 marca 2017

KLUB NIVEA BABY - testowanie

Testowanie hipoalergicznej Emulsji  do kąpieli  Pure &Sensitive od Nivea Baby.






Jestem mamą dwójki cudownych dzieci i jak każda mama staram się troszczyć o ich bezpieczeństwo oraz potrzeby. Dlatego też z radością zgłosiłam swój udział do testowania wybranego produktu na stronie KLUBU NIVEA BABY  http://baby.nivea.pl/ . Gdy otrzymałam informacje o zakwalifikowaniu się do testów z niecierpliwością oczekiwałam przesyłki. Z pośród czterech produktów wybrałam emulsję do kąpieli ponieważ krem SOS oraz żel do mycia już poznałam wcześniej.


          Linia  emolientów jest przeznaczona dla dzieci nie tylko z problemami skórnymi ale także dla wszystkich maluszków. Można ją stosować już od pierwszych dni życia. Produkty są wydajne, opakowania bardzo estetyczne i pozbawione nadmiernego wyeksponowania. Bardzo mi się podobają. 

            Chciałabym teraz pokrótce przedstawić produkt który otrzymałam do testowania.





Cechy pozytywne produktu:
- Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka;
- Bez konserwantów, alkoholu i barwników;
- Produkt powstały przy współpracy pediatrów i dermatologów;
- pH przyjazne dla skóry;
- Hipoalergiczny;


 Moja opinia o produkcie: 

          Dzięki zawartości naturalnych lipidów Omega-6 oraz masła shea emulsja łagodnie wpływa na skórę nie powodując żadnych podrażnień ani zaczerwienień.  Doskonale nawilża i odżywia suchą i wysuszoną skórę co zauważyłam po moich dzieciach. rzeczywiście po kąpieli na ciele pozostaje lekki ślad jakby  ciało zostało nasmarowane oliwką. 

            Emulsja jest lekko żółtawo zabarwiona, i dodając ją do wody widać  zmianę na powierzchni wody, która objawia się lekkimi oczkami tłuszczu. Może to wyglądać mało efektownie, natomiast dzięki temu skóra dziecka otrzymuję barierę ochronną dzięki tej zawartości oliwki jaka jest w emulsji.

        Korzystając z produktu przyznam jestem bardzo zadowolona z efektów jakie wywiera na skórę. Moje dzieci ogólnie nie mają wrażliwej skóry na produkty aczkolwiek czasem widać zaczerwienienia jeśli jakiś produkt się nie sprawdza. 

        Zgłaszając się do testów podchodziłam bardzo sceptycznie do produktu ponieważ jakiś czas wcześniej zaczęłam używać łagodzącego żelu do mycia ciała i włosów i przyznam niezwykle się rozczarowałam produktem. Mój syn już w pierwszej kąpieli po kontakcie ciała z żelem dostał zaczerwienienia zarówno na twarzy jak i klatce piersiowej. Objawy ustąpiły aczkolwiek nie wiedziałam jaka przyczyna. Po powtórnej kąpieli po raz kolejny nastąpiła taka sama sytuacja dlatego tez musieliśmy odstawić produkt i przestać go używać.

     Emulsja do kąpieli bardzo mnie uradowała ponieważ doskonale sprawdziła się i jak najbardziej w dalszym ciągu będziemy stosować ją do kąpieli. Bardzo dziękujemy za możliwość testowania i podzielenia się opinią o produkcie. 

Dzięki zawartości naturalnych lipidów Omega-6 i masła shea łagodnie myje oraz odżywia suchą i wrażliwą skórę, zapobiegając podrażnieniom i zaczerwienieniom

Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/zdrowie/news-emolienty-nivea-baby,nId,2208489#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox



Dzięki zawartości naturalnych lipidów Omega-6 i masła shea łagodnie myje oraz odżywia suchą i wrażliwą skórę, zapobiegając podrażnieniom i zaczerwienieniom

Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/zdrowie/news-emolienty-nivea-baby,nId,2208489#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Dzięki zawartości naturalnych lipidów Omega-6 i masła shea łagodnie myje oraz odżywia suchą i wrażliwą skórę, zapobiegając podrażnieniom i zaczerwienieniom

Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/zdrowie/news-emolienty-nivea-baby,nId,2208489#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz