czwartek, 16 marca 2017

Kampania sprayu do nosa NOZITIX. 

 Otrzymałam od firmy Gordo AG do przetestowania w ramach Kampanii spray do nosa NOZITIX.

Informacje od producenta:

 

NOZITIX to tiksotropowy  spray do nosa, na bazie olejków naturalnych. Tworzy miękką warstwę ochronną. Nawilża i  uelastycznia suchą  śluzówkę nosa.

NOZITIX stosuje się w przypadku:
- suchości oraz podrażnienia błony śluzowej nosa;
- kataru ( również alergicznego)
- nieżytu i stanu zapalnego nosa;
- infekcji nosa o podłożu wirusowym i bakteryjnym



NOZITIX zawiera  olejek eukaliptusowy, miętowy, olejek z pachnotki zwyczajnej, jodły syberyjskiej oraz oliwy z oliwek.A także jest wzbogacony od witaminę E.

 

  Produkt bardzo fajny, poręczny i łatwy w aplikacji. Akurat mamy w domu ogromny problem z katarem dlatego też z radością oczekiwałam przesyłki. Dzieci bardzo często mają problemy z oddychaniem zwłaszcza w nocy gdy katar nasila się i utrudnia oddychanie.  


Dzięki gęstości po rozpyleniu spray osadza się na całej powierzchni ścianek nosa co możemy zauważyć na poniższym zdjęciu. Dzięki temu widać, że nie następuje kumulacja w jednym miejscu. To przyczynia się do tego, że działa efektywniej.


Dzięki produktowi dzieci mają lżejsze oddychanie podczas snu i nie  muszą oddychać wyłącznie buzią. To bardzo duży plus. 


         Miętowy zapach wydał mi się atutem który bardziej wesprze opanowanie kataru. Faktycznie jeśli chodzi o dzieci nie ma to większego znaczenia,  czyli nie przeszkadza im.



          Natomiast od jakiegoś czasu katar zaprzyjaźnił się także z moim nosem. Niestety prawdopodobnie alergiczny. Również sama testowałam na sobie spray i przyznam mi osobiście posmak mięty przeszkadza zwłaszcza jak nieszczęśliwie dostanie się do wnętrza jamy ustnej. Strasznie mnie to drażni. Drugim jednorazowym w sumie przypadkiem był fakt, iż po aplikacji poczułam w nosie delikatne palenie. Może to akurat kumulacja kilku czynników jakie nałożyły się na siebie mianowicie katar wodnisty i zapalenie spojówek jakie się do mnie przyplątało.Dlatego też ścianki nosa wewnątrz są niezwykle podrażnione i bardziej narażone na czynnik zewnętrznie działający.
      Po podzieleniu się pozostałymi produktami otrzymałam również bardzo pozytywna opinię o produkcie. Mianowicie według znajomych spray okazał się miłym i bardzo pozytywnym zaskoczeniem. Bardzo skutecznie walczy z katarem i jest bardzo bezpieczny ponieważ nie spowodował żadnych ubocznych skutków nawet w przypadku alergików.





 Ogólnie jestem zadowolona z produktu i z efektów ponieważ podczas użytkowania spełnił się w 100%

- jest bardzo wydajny
- dobrze rozprowadza się po ściankach nosa
- miętowy posmak
- szybkie działanie
- wygodna aplikacja  
- poręczne opakowanie
- nie powoduje podrażnień

9 komentarzy:

  1. Również go polecam ! Sprawdza się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  2. Również miałam możliwość testowania tego sprayu w tej kampanii i zgodzę się z tą recenzją w 100% spray jest bardzo fajny, nie spływa do gardła i pomaga już po kilku dniach stosowania :) Z pewnością będę go kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio często miewam przeziębienia a wtedy nos mam kompletnie zapchany i spray to jedyny ratunek w takiej sytuacji. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna osoba która chwali ten produkt- trzeba spróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Również testowałam, rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również testujemy Spray Nozitix! Potwierdzam, produkt rewelacja! Działa w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wyczerpująca recenzja, warto się skusić na ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować. Spray, który używałam do tej pory podrażnia nosek nawet mojej 7-letniej córki :(

    OdpowiedzUsuń