czwartek, 9 marca 2017


Pyszna kampania ZOTT z TRND. 



Kaszki smakija są dostępne w 8 wariantach, mianowicie:
  1. Kaszka śmietankowa - siła prostoty i prawdziwa finezja smaku, absolutny klasyk wśród deserów Smakija.
  2.  Kaszka z sosem z truskawek - sos z soczystych, dojrzewających na słońcu truskawek to prawdziwe owocowe orzeźwienie i odrobina finezji.
  3.  Kaszka z sosem z owoców leśnych - dla wielbicieli kremowej delikatności i soczystych owocowych nut.
  4.  Kaszka z czekoladą - deser dla spragnionych niezwykłej czekoladowej przyjemności!
  5.  Kaszka z cynamonem - aromatyczny cynamonowy deser dla miłośników wyjątkowych smakowych doznań!
  6.  Kaszka z sosem z wiśni - wyśmienity, wyrazisty smak. Niezwykła przyjemność dla prawdziwych smakoszy!
  7.  Kaszka z sosem z malin - smak, który przywróci pełnię lata! Pozwól sobie na chwilę słodkiego zapomnienia.
  8.  Kaszka z sosem jabłkowo-cynamonowym - skosztuj i ciesz się smakiem, który uwielbiasz z dzieciństwa.  



           Z pośród wszystkich miałam okazję smakować tylko pięć gdyż pozostałych nie było u mnie dostępnych a  szkoda. Ale nic straconego zawsze jak tylko będą dostępne pokuszę się o wnikliwą ocenę. A wracając do smaków które mogłam ocenić jestem bardzo zadowolona z niezwykłego połączenia musu i kaszki. Ogólnie nie byłam zwolennikiem tego typu deserów i posiłków ale w tym przypadku jak najbardziej będę w dalszym ciągu kupowała deserki ponieważ przypadły mi do gustu.

Smak jest delikatny, przyjemny i niezwykle zmysłowy dzięki musom. Jestem bardzo zadowolona z tej kampanii i z pewnością polecę kaszki każdemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz